Popis
Princip fungování aplikace "Jak na zákazníka"?
"Jak na zákazníka" je aplikace určená k rozpoznání specifických vlastností vašich zákazníků. Je založena na principech kognitivní psychologie, biologie a behaviorální ekonomie. Pomocí jedinečných sad otázek a subjektivních odpovědí analyzuje konkrétního zákazníka.
"Jak na zákazníka" vznikl na základě více jak 20-ti letého neuro výzkumu, při kterém jsme posuzovali vliv více jak 30 000 českých slov na náš mozek. Ten se skládá ze tří částí, které ovládají naše chování, naše myšlení a rozhodování. To je určeno souhrou instinktivní reakce mozkového kmene, emocionálního, impulzivního limbického systému, a chladného, racionálně reagujícího velkého mozku. Je vědecky podloženo, že každý z nich se drží svých vlastních velmi specifických pravidel „hry“, která způsobují individualitu a odlišné potřeby každého zákazníka. V aktuální verzi pracujeme s 1223 slovy u nichž jsme zaznamenali průkazné podprahové působení na jednu část našeho trojjediného mozku. Identifikovali jsme 463 v praxi osvědčených doporučení a obchodních postupů. U nás žádný zákazník není stejný.
Díky "Jak na zákazníka":
- Splníte snáz svůj obchodní plán.
- Budete dělat jen smysluplné aktivity.
- Budete mít lepší vztahy s vašimi zákazníky.
- Zkrátíte čas potřebný na uzavření obchodu.
- Vaši zákazníci vás ocení.
- Zvýšíte svou obchodní úspěšnost.
- Vyděláte více peněz.
Co musíte udělat a co dostanete?
- Zaregistrujte se a získáte příslušnou licenci na využívání jedinečného nástroje na poznávání lidí.
- Odpovíte jen na 14 jednoduchých otázek a během přibližně 30 vteřin poznáte vašeho zákazníka.
- Získáte 7 specifických a osvědčených doporučení, jak s vaším zákazníkem jednat.
- Zjistíte 21 specifických slov, které pozitivně působí na podvědomí vašeho konkrétního zákazníka.
- Vytvoříme za vás obchodní strategii zaměřenou na vašeho konkrétního zákazníka.
Jak funguje "Jak na zákazníka"?
Podívejte se na následující video.
Po přihlášení budete vyzváni 12 až 18 dotazy k výběru vlastnosti nebo slova, které se na vašeho zákazníka, s kterým máte jednat, hodí nejvíce. Následně obdržíte, na základě vašeho posouzení, záznam s jeho osobními charakteristikami, 7 doporučeními, jak s ním vést obchodní jednání a rovněž až 21 slov na která pozitivně reaguje jeho podvědomí.
Registrace do aplikace "Jak na zákazníka" v důsledku ochrany autorských práv i osob není prováděna automaticky. Po zaplacení platby obdržíte do 24 hodin vygenerované heslo, které je aktivní na příslušný počet měsíců, kolik jste si předplatili. Měsíce si nastavujete sami dle Množství tohoto produktu v nákupním košíku.
Při přihlášení uvádějte mail z kterého jste provedli tento nákup.
VSTOUPIT DO APLIKACE "Jak na zákazníka"
Pokud jste se doposud neměli možnost příliš seznámit s problematikou trojjedinného mozku doporučujeme přečíst si knihu Za to můžeš ty můj mozku